02.11.2010

I dag startet dagen med hyggelig frokost hos bestis som nylig har blitt naboen min 🙂 Noe jeg syns er SKIKKELIG koselig 🙂 🙂 🙂

Så var jeg  og shoppa på Buskerud storsenter. Har planer om å lage pakkekalender til min kjære til jul 🙂 Fikk også kjøpt et par julegaver 🙂 Jeg syns det er veldig deilig å være ute i god tid med sånt. 🙂

 Etter dette var jeg og søta mi i åmodt for å fikse bilen  hennes. 

Nå ligger jeg i senga med verdens nydeligste jente ved siden av meg. Hun er så utrolig vakker når hun sover. Skjønne lille skatten min 🙂 Jeg elsker deg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg