Viritual makeover ;)

Sitti og lekt meg litt på www.taaz.com. Ganske artig hva man kan gjøre gitt 😉

Fruen fikk selvfølgeliug gjennomgå 😉 Noe hun HATET sterkt 😉

 

Før bilde 🙂

 

Etter bilde 🙂

Berte varianten 😉                                     Mørk og mystisk 😉

 

Jeg måtte også prøve meg som blondine 😉


Tror nok jeg forblir brunette jeg…

 

Også var det bestis sin tur da 😉

Slik ser ut egentlig ut…

 


Den nye Lady Gaga??               Søstra til Kate Perry??              Eller bare brunette??

 

Alt kler den smukke vettu 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg