Vafler på jobb :D

Jeg har alltid med noe digg på jobben! Så i går mekka jeg sammen noe vaffelrøre og tok med meg vaffelhjernet på jobben 😀 Hadde tilogmed med hjemmelaga bringebærsyltetøy!!! Slå den du 😉

Det hadde disse gutta jeg jobber sammen med slettes ikke noe imot 😉

Satt i bua og stekte så det lukta ut i hele svømmehallen 😉

 

Dagen før der hadde Andrè en liten ballettforestilling for meg 😉  Hehe.. Jeg får sikkert ikke lov til å legge ut disse bildene, men jeg gjør det likevel 😉

 

 

 

Og helt til slutt et bilde av kattene 😉

Stormy er SJUKKELUKK!!! 😉

1 kommentar
    1. HEI!!! Ikke legg ut bilder av meg!!! Neida, bare legg ut så mye du orker du, det går så fint så. Men du skal vel ha FBI plagget på jobb neste gang sant? Sweet, det jeg trodde!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg