I det kreative hjørnet…

I dag har jeg vært i det kreative hjørne 😉

Har pynta lykta mi. Og laga lysestaker 😉

Har også laga noen julegaver. Men de kan jeg ikke legge ut bilde av 😉  Kommer etter jul 😉

 

Sendte bilde av lykta mi til bestis (som er naboen min) Hun ble såååååå misunnelig og skrev at “sånn skulle jeg også hatt i turkis) Så når bestis var på dansing med jentene snek jeg meg ned og henta lykta hennes som sto utenfor. Også laga jeg den i turkis 😉 Når hun kom hjem sto den og lyste på trappa hennes 😉 Hun ble veldig veldig glad 🙂


Lykta mi 🙂                                                                             Lykta til Bestis 🙂

 

 


Slik ble lysestakene 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg