Gakke egg :D

I natt hadde jeg en drøm. Jeg drømte at endene mine hadde lagt egg. Og at jeg spiste andeegg 🙂 Og at jeg prøvde å få mamma til å smake.

I dag når jeg gikk inn til endene mine lyste det mot meg et EGG!!! 😀 Første egget de har lagt 🙂 *meg stolt*

Og nå kommer foreldrene mine på besøk. 🙂 Men jeg skal ikke overtale mamma til å smake på egget. For det skal jeg spare til i morgen 🙂 Da kommer sønnen min. Han har nemlig vært veldig opptatt av at jeg ikke må spise det første egget som kommer slik at han kan se på det 🙂 Jeg gleder meg til å vise han det 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg