50-talls fotoshoot i går :)

I går var jeg og Pia hos fotograf Autumn Hansen og hadde 50-talls fotoshoot 🙂

Jeg sminket og stylet Pia som aldri hadde vært med på noe sånt tidligere.  Hun var litt nervøs 😉 Men herregud, hun var rååååååå flink!!!  Fødte modellen! Ble noen sinnsykt kule bilder av henne! Og 50- talle var jo bare midt i blinken for denne jenta! Hun gikk rett inn i rollen!!! 🙂 *Flinke flinke Pia*  Gleder meg til å få bildene!

I dag skal jeg ha et lite sminkekurs for Silje. ( er forretsen hun som har laga headeren min)

Nå er det frokost og kosestund med grisen 😉

 

Tjallabajs!!!!

 

TILDE

 

 

2 kommentarer
    1. Andrea Høeg: Kommer alltid bilder av Snipp 😉
      Veldig kosleig at du likte sminken og håret 😀
      Tenket jeg skulle blogge litt om det nå 😀

    2. Så gøy 🙂 wihi!
      Det gikk kjempe bra, tror og håper jeg 😀 Tusen takk for rå-fin sminke og krøllene <3 Nå sitter jeg å sturer fordi de faller ut 🙁
      HERREGUD for en søt liten snipp! håper det kommer masse oppdateringer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg