Noen sto øverst på lista da utseende ble tildelt….

Enkelte mennesker er bare en fryd for øyet å se på. De sto øverst på lista da utseende ble tildelt.Her er noen av de desidert fineste jentene jeg vet om.Jeg kunne gitt høyrearmen min for å sett ut som en av dem…

 

Alicia Silverstone!

Hun var vel egentlig den første jenta jeg ble helt satt ut av å se på.  Jeg husker jeg satt med skoledagboka mi på barneskolen og virkelig beundret denne jenta…

 

 

Catherine Zeta Jones!

Hun har jeg alltid hatt en greie for. Sa lange at dette var “drømmedama” mi 🙂

 

 

Drew Barrymore!

…er jo bare SØT!!!

 

 

Meg Ryan!

Hun er også tagbar for å si det sånn 😉

 

 

Milla Jovovich!

Jeg har alltid hatt en greie med øyne. Øyne er for meg veldig viktig!

Og er det noe denne jenta har så er det ØYNE!!!

 

 

Megan Fox!

Med det samme vi snakker om øyne… Blikket til Magan Fox er noe av det mest intense jeg kan tenke meg!

GOD DAMN!!!

 

 

Katy Perry!

Også sååååååååååå søt da! Hellanussen!

 

 


Katherine Moenning!

Hun er bare RÅÅÅ!!! Herregud så sexy!!!

 

 


PINK!!!

Trenger jeg å si mer egentlig???

*sveive opp haka og tørke sikkel*

 

 

 

MEN….  Den fineste av dem alle!  Hun er det absolutt INGEN som slår! Hun er like nydelig utenpå som inni!

Jeg har aldri møtt noen som henne!

For meg finnes det bare EN jente!  Og det er min egen CARINA <3<3<3

<3 Elsker deg skjønnheten min <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg