PHOTOPEARLS

Før jul begynte jeg med en ny hobby.  Nemlig perler! Sånne gammeldagse perler som ungene driver med 😉

Jeg perler fotografier. 🙂

Kjøpte meg sånn startsett på Panduro. Der får man med perler, perlebrett monteringsark og en cd til dataen som omgjør fotografier til perlemønster 🙂 Det tar sinnsykt lang tid, men er veldig morsomt!

Til julegave til ei venninne perlet jeg datteren hennes 😀  Hu ble kjempeglad 😀 Finner ikke igjen  bildet på datamaskinen desverre.

Nå driver jeg og perler sønnen mi 🙂  Skal legge ut bilder un derveis 🙂

Nummererte hobbyperler 🙂

 

Her er jeg i gang! Dette er en fjerdedel av bildet.

 

Lille Nøff ville se hva jeg dreiv med 😉

 

4 kommentarer
    1. Hvor kjøper du perlene dine ?=)
      Har selv lyst til og begynne med dette 🙂 Ser kjempe morsomt ut ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg