Gran Canaria 2011

Da var jeg hjemme igjen etter en fin tur på Gran Canaria. Kjipt og gå fra bikini og sol til MINUSGRADER og snø!!! Også har jeg selvfølgelig blitt forkjøla! Ble det sist gang jeg kom hjem fra syden også!

Vi lå i Playa del Ingles. Besøkte også Maspalomas, Arguineguin og Porto Rico 🙂


LOS ARCOS! Hotellet  vårt! Små søte bungalower 🙂

Bungaloen vår på 🙂


Innvendig. Også var det soverom og bad til venstre.

 

Litt rundt omkring på området.

 

Skikkelig labyrint.


Et av de 4 bassengene og matsalen.

Los Arcos er kjent for sine katter. Noe jeg syns var veldig koselig!


Jeg MÅTTE jo bare kjøpe mat til de!

Så utrolig herlige!


Nabokatta hadde fått to søte små kattunger 😀 HELLANUSSEN!!!


På Yumbo senteret møtte jeg verdens styggeste drag!


Tirsdag 8 mars hadde jeg bursdag!  På kvelden var jeg ute og møtte to “snertne sneller” 😉

Detta ække feil 😉


Palmitos Park!

Kjempefin opplevelse!

Mange kule dyr!


Og et flott delfnshow 😀


Nydelig natur!

 

Vi gikk en tur til Maspalomas ørkenen. Det var helt sinnsykt! Flotte sandyner så langt øyet kunne se 😀

 


Litt sliten etter all fartingen!

 

AVSLUTTER MED NOEN BILDER JEG SYNS VAR LITT ARTIGE 😉


Hvis du ser nøye etter, så kan du se palmene i bakgrunn!


(Tå)ppen av treet!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg