1 årsdag for meg og Carina!

Søndag 13. mars hadde jeg og Carina vært sammen i et år! 😀

Jeg fikk desverre ikke feiret dagen sammen med henne siden jeg var på Gran Canaria.

Dette året har gitt meg så utrolig mye.  Jeg har virkelig funnet meg selv! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få oppleve noe som dette. Du er det beste som har hendt meg jenta mi. Jeg har svevd på en rosa sky i over et år nå! Jeg har aldri noen gang vært så forelska. Og jeg er det fremdeles 😀 Det er så utrolig godt! Jeg gleder meg til å tilbringe mange fler år sammen med deg 🙂

Takk for at du er den du er Carina min!

<3 JEG ELSKER DEG <3

Kjærlig hilsen jenta di! 🙂

 

Da jeg kom hjem fra syden sto denne på nattbordet mitt sammen med et kjærlighetsbrev hvor hun gratulerte meg “oss” med 1 års dagen!

Er det rart jeg er helt på tryyyyyynet etter den jenta eller??? 😉

 

 

Legger ut igjen videoen jeg laget til henne for ca et år siden. Syns den passet bra nå!

 

video:til carina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg