Blod er vakkert!

Ja, du leste riktig!

BLOD ER VAKKERT! 

Jeg syntes iallefall det! Mange syntes sikkert at jeg er litt sprø når jeg sier det. Eller tenker at jeg er emo eller selvskader!  Neida, jeg er heller ikke en syk jævel som tenner  på blod! Liker heller ikke lukten eller smaken av blod. Og jeg HATER å ta blodprøver! Jeg har bare alltid syntes at blod er vilt vakkert, sexy og tiltrekkende, uten at det er noe mer perverst eller morbid over det;) Tror det har noe med at det er flytende og blankt og gjøre. Vått! Jeg liker våte ting!  Spesielt på naken hud. Også er det fargen! Dyp rød! Farlig, stekt, feminin og sexy farge! Jeg ELSKER rødt! Rødt signaliserer styrke, selvtilitt, mystikk, makt, kjærlighet, sex og skjønnhet.

Her er noen bilder jeg syntes er utrolig vakre…




Jeg ser på dette som kunst.

 

Her er noen litt mer  “stygge” bilder. Men jeg syntes de også er utrolig vakre.

 

 

Også et par bilder av meg selv når jeg var på noen blodige fotoshoot 😉



Også et bilde der jeg sminket Silje…





3 kommentarer
    1. helt enig med deg! jeg syntes blod er ufattelig vakkert, og bildene du la ut er rett og slett kunst ja:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg