Tur til Glassåsen

I dag tok jeg med meg lillegutt, fruen og  bikkja til et sted jeg gikk mye da jeg var liten 🙂 Har masse gode minner derfra 🙂 Men som den hysteriske moren jeg er var jeg selvfølgelig livredd da Markus ville se ned stupet! HUFF! Og særlig fordi det dagen før var funnet en gutt som hadde tatt selvmord akkurat der! OFF!


Flott utsikt!


Men veeeeeeldig langt ned!


Kan se helt til Drammen

 


Shanti koser seg


Fine Markus gutten min 🙂


De to beste i hele verden!


Som mor, så sønn!  Karbonader fra GILDE! Orka ikke vente til grillen var varm 😉


Nå går det bare EN vei! Og det er NERROVER!!!




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg