FERIEMODUS

Neida, vi hakk’e dævva! 🙂

Vi koser oss på Herøya 🙂 Bare slapper aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav og koser oss og gjør absolutt ingenting!!! 😀

Barn, voksne og dyr koser seg max her på den lille øya midt i Steinsfjorden like ved Hønefoss 🙂

Har med meg trådløst internett, men dekninga her suuuuuger.. Derfor blir det heller full rapport n år jeg kommer hjem 🙂 Dessuten gidder man nesten aldri å sitte inne i hytta og være på data’n!  Er så mye annet som er myyyyyyye bedre å gjøre her 🙂

 

Jeg har forresten tatt til meg en liten fugleunge. Daaakar liiten! Katta i nabohytta har drept de andre 3 søskna dens 🙁 Så jeg hadde ikke samvittighet til at den lille fjærløse skpningen skulle bli tatt også. Om den overlever vet jeg ikke. Men den er flink til å spise og gaper for harde livet. Har bæsja flere ganger også 😉 Flinke pippippen 😉 Jeg har også laget et lite varmested for den. Satt reiret på en lyseholder på veggen, med en lampe over slik at den skal få varme. Også må jeg jo passe på at ikke kattene mine tar den. HUFF! Mye å passe på! Nå er den litt vill oppi reiret sitt ser jeg. Er vel sulten igjen da 😉 Får gå å ta meg av den 😉

 

Tjallabajs!

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg