Busstur til Lærdal!

OMG!!! Det er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt!!!

Skal besøke ei venninne som har flytta dit!

Også jeg som er MAX utålmodig når det gjelder å sitte stille i lengre perioder! JAH, detta kan bli morro! (stakkars jenta ved siden av meg) hehe…. skal ikke se bort ifra at det går utover henne etterhvert 😉

Men jeg er godt forberedt! Jeg har på meg onepiecen og tatt med puta mi 😀 Alt for komfortabiliteten!

Også har jeg selvsagt med meg mp3 spiller og den søøøøøøøte lille rosa laptoppen min 😉 TAKK GUD FOR TRÅDLØST INTERNETT PÅ EKSPRESSSBUSSER!!!  Hva faen gjorde man før i tiden a????  Uten data, mobil og musikk???Jeg hadde dævva!!!  Jeg hadde walk-man da 😉 hehe… den var ROSA 😀 Hihi.. Jeg ELSKER rosa!!!

Apropo rosa 😉 Ser sikkert lur ut her jeg sitter i min rosa one piece med den rosa lille laptoppen på fanget og rosa mp3 spiller med rosa øretelefoner 😉 Og reisebagen min er selvfølgelig også ROSA!!!!! 😀  Folk må jo begynne å lure 😉 

 

Ser ut  av vinduet nå. Bjørneparken gitt 😀  Kanskje jeg skulle tatt med en tur 😉

…åååååååååååå enda bedre! Jeg ser MÆKKÆR’N!!!!! Jaaaaaaaaaaaaa…. Stoooooooooopp!!! Jeg er SULTEEEEEEEEEN!!!!!

 

 

Fader, har lyst på godteri jeg!!!

 

 



 

Fyttihælvte…. Nå tok jenta ved siden av meg opp en pose med vafler!

HVA MED MEG??????

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg