FOTOSHOOT: Maja blir det Black Swan

Da jeg var på Herøya møtte jeg en jente som het Maja. Jeg ble veldig fasinert av utseende hennes. Jeg så at denne jenta hadde det som skulle til for at jeg kunne forvandle henne 😉 Så jeg tok mot til meg og spurte om hun ville sitte sminkemodell for meg. Noe hun gledelig sa ja til 😀

Maja er en slank liten jente på 22 år. Hun har lyst langt hår. Maja har et veldig fint og markert kjeveparti og høye kinnbein. Noe som er helt perfekt til det jeg skulle bruke henne til 🙂 Maja bruker ikke sminke til daglig, og hvis hun bruker det så er det kun mascara. Noe som gjorde det ekstra spennende for meg 🙂

Jeg så nylig filmen Black Swan. Og det var der jeg fikk ideen fra. Jeg ville forvandle Maja til The Black Swan 🙂

 

Slik ble resultatet! 🙂

 

Modell: Maja

Foto/retusj: Rune Braathen

Makeup, hår, styling: Meg

 


                                       FØR                                                              ETTER

Hva syns dere??

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg