Ferie på Beitostølen!

Litt bloggtørke en stund nå. Men det er fordi jeg har vært på ferie på Beitostølen en uke 🙂 HEEEEERRLIG!!!

Det er så deiligå komme seg vekk å bare slappe av 🙂 Og da er Beitostølen et veldig godt valg!

Vi har kosa oss så utrolig masse. Jeg Carina og Shanti. Og de siste dagene fikk vi besøk av svigerfar 🙂

Ferien har bestått av sofasitting, fjellturer, perling, tv titting, kosing, spising, avslapping, soving og kryssord 😉 

Rett og slett HELT skjønt!  Jeg har det så utrolig godt sammen med jenta mi!!!!  Godt å komme bort å bare være oss to!  Skikkelig kjærste tid 🙂 <3 Elsker deg <3

 

Bilder kommer senere i dag når jeg kommer hjem.

Nå er jeg hos Svigermor en tur 🙂

 

 

Sånn… da kommer bildene 😉

 


Svigerfar!

Koseklumper!


Slapper aaaaaaaaaaaaaaaaaaav…..

Svigerfar 😉


Sjæstepar


Carina velta!

Og det gjorde jammen meg jeg også…


Jotnetunet

Det klassiske DO bildet …igjen…


haha….

 

 

 

Tuddelduuu…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg