Sminkeoppdrag i Kongsberg

I går var jeg og fotograf Torbjørn Tanberg og modellen Kaluma i Kongsberg gruvene og sminka. De fleste bildene ble tatt på en gammel gård langt inni skogen. Vi gikk deretter litt inn i gruvene der det ble tatt noen fler bilder.

Det ble tatt bilder i gammeldags stil med kjoler fra det norke teateret. Den ene kjolen ble tilogmed brukt av Lise Fjellstad da hun spilte i “Et dukkehjem” 🙂

 

Her er litt backstage bilder 🙂


Jeg har tatt igjen fargen på kjolen i øyneskyggen hennes.


 Dette bildet syns jeg netsen burde hete “dukkeus” 🙂


Kjøkkenet i det gamle huset! Elsker stilen 😀


Snikbilde mens fortografen og modellen jobber 😉


Enda et snikbilde 😉 Reine paparatsien jeg 😉


Den fantastiske kjolen som ble brukt av Lise Fjellstad.


Inn i gruvegangen… Ganske skummelt…


Creepy…


Et hull oppover….

 

 

Gleder meg virkelig til jeg får  bildene Torbjørn har tatt. Vi har blitt et veldig godt team syns jeg 😉

 

 

 

Tjallabajs!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg