Bloggtørke…

Vært lite med blogging i det siste!

Jeg har jobbet hver kveld på Lierhallen nå. For de som ikke vet det så er jeg badevakt!

Jobbet ekstra for ei som er sykemeldt og greier. Men i helga har jeg friiiiiiiii 😀 HURRA!!!

 Gleder meg masse til denne helga!

Spesielt til i dag! I dag blir en fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin dag! 😀

Først skal jeg en tur til ei venninne som heter Marianne. Hun driver med ansiktspleie. Skal unne meg selv en ansiktsbehandling med peeling, rens og maske. Også skal hun farge litt vipper og bryn! HERLIG!!!

Og i kveld skal jeg og Carina besøke Frøydis (bestis) og Ronny i Hønefoss!  Har ikke sett de siden de flyttet rett før høstferien! SAAAAAAAAAVNE!!!!!

Jeg må bare si at jeg gleder meg MASSE!!! 🙂

 

Vet ikke om jeg har fortalt det men jeg og Carina har kjøpt oss nytt speireflekskamera 🙂

Og da er det jo veldig morro  ta litt bilder 😉 Var forskudd på julegave til oss selv 😉

 


Vinterlandskap


Gjerdet til endene!


Lille søte And


Shanti sitt øye


Koselig med pippipper på fuglebrettet

Utsikten over hjortefarmen fra kjøkkenvinduet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg