Sminking av Atle Pettersen

I dag har jeg vært med fotograf Torbjørn Tandberg og en jornalist til Lysaker som intervjuet og fotograferte Atle Pettersen.

Min jobb var å sminke Atle før fotoshooten.

På en så ung gutt som Atle trengs det ikke mye sminke. Kun litt pudder for å ikke være blank og litt skygge rundt øynene for å få prikken over i en.. Bittelitt mascara og litt skygge under kinnbena så er mye gjort 😉

Altle var en stille og høflig gutt. Også er det jo ikke til å legge under en stol at han er flott å se på 🙂 Det kan tilogmed jeg som er lesbisk se 😉

Bilder av meg som sminker Atle kommer senere 🙂

 


Jeg snek til meg et bilde på mobilen 😉


Jeg hadde lovet Amanda og Nils Einar at de skulle få autografen hans ;)’


Også fikk jeg den nye skiva hans 🙂 Veldig bra! Sitter og hører på den nå 🙂

 

7 kommentarer
    1. hei cathrine det er sara og frøydis du er veldig heldig vi vil også møte atle.
      men det får vi sara frida og ronny skal dra på torsdag på en konsertt :-):):):):):):):):):):
      men da er det ikke gratis cd
      KUL BLOGG

    2. Så flott side du har Cathrine. Ja, Atle er visst en ganske beskjeden ung mann:) Er CD’n hans bra?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg