Julie som Catwoman :D

Jeg jobber som sagt som badevakt i Lierhallen.

Der kommer jevnlig Lier svømmeklubb og trener flere ganger i uka. 

Jeg har lenge lagt merke til ei jente som heter Julie som går der og trener.

Hun har et utrolig fasinerende og spesielt utseende. Og håret hennes er jo bare helt fantastisk! 🙂 Langt lyst med masse krøller. Øynene hennes har naturlig litt katteform.

Jeg har hatt SÅÅÅÅÅÅÅ lyst til å spørre om hun ville være sminkemodellen min 🙂

Så endelig tok jeg motet til meg 😉

Og hun sa JAAAA 😀  HURRAAA!!!

 

Her har vi slik Julie ser ut til daglig!  Veldig pen jente!

 

Og her er slik hun ble etter at jeg og min store HELT og gode venn Fotograf Torbjørn Tandberg hadde henne noen timer i studio 😉 

Jeg syns Julie gjorde en SINNSYKT god jobb!  Fikk virkelig frem en evil cat loock 😉 Fotogfaren ba henne nemlig tenke på lillebroren sin 😉 hihi… (stakkars han når Julie blir sinna)


En grå variant…

Hva syns dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg