Gode gjerninger :)

I går gjorde jeg nok en gang to gode gjerninger 🙂 Først sendte jeg ordet MIDDAG til 2490 som gir en middag hver måned til en i rus og gatemiljøet i Oslo. Det er ikke bare nå i jula disse menneskene trenger mat. Og 40 kr i måneden har alle rå til…
Det andre jeg gjorde var å ta med den gamle boblejakka mi til Oslo og gi den til en narkoman 🙂 Han ble jo sååååå glad. Han elsket meg sa han! Og at Gud måtte velsigne meg ♥ Jeg blir så utrolig glad inni meg jeg 🙂 Den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad 🙂



2 kommentarer
    1. Hei Thea!
      Snipp har blitt 1 år nå. Han er ca 4 kg tror jeg. Er en kamerat av meg som har overtatt han.Han var helt gæær’n hos oss. Bare skreik. Og siden kameraten min har litt mer “teken” på griser så er han blitt en helt annen gris enn da vi hadde han. 🙂 Er myyyyye jobb med en gris syns jeg! Hverfall hvis du får en stabukk sånn som det vi fikk 😉

    2. Hei! Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men må bare spørre:p Jeg søkte på google på “kanadisk minigris” og fant bloggen din og så noen bilder av Snipp.. Hvor stor har Snipp blitt nå? Høyde, lengde og vekt? Har den blitt helt voksen nå? Ønsker meg såå en minigris!!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg