Sminking til fotokurs

I morgen har jeg fått i oppdrag og sminke en modell til et fotokurs i Drammen. Dette blir spennede 😀 Gleder meg!

Det er fotograf Torbjørn Tandberg som skal ha fotokurset.  Og modellen jeg skal  sminke heter Kaluma. Har sminket henne flere ganger tidligere. Veldig vakker mørkhudet modell 🙂

 

Og i morgen kveld skal jeg og fruen i bursdagsselskap til min bestevenninne Frøydis. Hun blir 30 år.  Og hun skal få verdens BESTE gave! Men det kan jeg ikke skrive her , itilelle hun leser det 😉   Regner med det kommer full opdatering på søndag 😉 Får se ann formen 😉 hihi…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg