Bursdag, syk hund, briller, syden og sminkeoppdrag!

Dagen i går var både positiv og negativ!

Begynte med at ungen først våkna klokka 05.30 med magevondt og kvalme.   Er vist mange som sliter med det om dagen.

Også var det bikkja…. Hu  hadde vært litt slapp og kastet opp dagen før. Og da vi sto opp haltet hun stakkars, og virka ganske groggy. Bestemte oss for å dra innom dyrlegen med henne sånn for å sjekke om det var noe spesielt. Jeg og Carina skulle jo i 30 årslag til min bestevenninne i Hønefoss den kvelden. Og svigermor skulle passe barn og dyr. Markus ble forsovidt frisk igjen utover dagen 🙂 Gudskjelov. 

Mens Carina og  Shanti var hos dyrlegen var jeg i Drammen på sminkeoppdrag for en fotograf som skulle ha fotokurs. Det gikk kjempefint 😀

Så ringte Carina meg og sa at Shanti hadde fått livmorbetennelse og måtte rett til operasjon og fjerne hele livmora 🙁 Daaaaakar lille jenta vår 🙁 Carina sendte meg bilde mens hun lå på bordet hos dyrlegen… Gjør vondt i mamma hjerter når barna ikke har det bra…


Dakaaar liten… Sliten jeg…..

 

Etter operasjonen fikk Shanti med seg intravenøst med saltvann og en trøye som hun skal gå med i en uke.

Shanti var veldig sliten og klarte ikke gå og sov mesteparten ac dagen  så Carina ble hjemme med henne i stedenfor å være med i bursdag. Kan jo ikke overlate en nyoperert hund alene til barnevakten stakkars.

 

Jeg hadde det veldig morro på bursdagsfeiring da vertfall. Selvom jeg savna å ha Carina der.

Frøydis fikk gaven sin og ble helt sjokka 😀

Jeg hadde laga en rebus til henne der gaven fra meg, Marianne og Carina sto!

Klarer du og gjette hva det står???

 

 

 

 

 

 

 

Og for de som ikke klarer å gjette det så står det:

DU SKAL TIL TENERIFE OM 5 DAGER

 

Gjett om vi gleder oss a!!!  Skikkelig jentetur!  Meg, Marianne og Frøydis 😀

Har sliti med å ikke kunne fortelle henne noe. Har ordna med sjefen hennes så hun får fri fra jobb og greier 😉 Detta var morro asså!  SYDEN HERE WE COME!!!

Noen bilder fra stedet vi skal til 🙂

 

 

Også helt til slutt da… Jeg har begynt med briller!

Hahahah…. Skikkelig uvant! Jeg ser jo nesten VOKSEN ut!!! (og det passer ikke helt)

Er også ordentlig uvant å gå med!  Føler jeg går rundt i min egen lille verden. Svimmel og guffen! Håper jeg snart venner meg til de 😉

 

 

Her har vi bilde av Shanti i dag!

Litt sliten, men mye bedre form! Også så fiiiiiiin trøye hun har 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg