Siste dagen på Tenerife :(

I morgen bærer det hjemover 🙁 UFF! Til kuldegrader og drit!!! 

Blir kjipt å måtte dra fra skyfri himmel, strålende sol og bikini til SNØ og kuldegrader! HUFF!!!!! Men jeg gleder meg til å se igjen kjæresten min da 😀 Også kommer lillegutt på fredag 😀 Det blir fint! Bare så jææævla drit at jeg jobber hele helga! ÆSJAMEG!!!

Vi har kost oss MASSE!!! Fått to etasjes leilighet med 2 bad  og 2 soverom og 2 balkonger 😀 Kanke klage da 😉

Nå kom vaskekjørringa nettopp inn… får vel stikke ut til solsenga igjen og slikke den siste solen jeg kan før jeg drar 😉

 

 

Skriver mer når jeg kommer hjem 😀

 

Tjallabajs!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg