Lårplastikk…

I dag har jeg vært på Drammen private sykehus og utført en lårplastikk. Har overraskende nok ikke vondt i det hele tatt. Men det kommer vel av alle de morsomme pillene jeg har fått med meg. Både blå, hvite, gule og brune 😉 Kunne tjent meg rik på dissa tror jeg 😉 Dette er min 7 operasjon etter at jeg tok slankeoperasjon i Russland for 6 år siden. Har hatt du opphold på 3 år siden jeg ble så sliten av all påkjenningen. Nå har jeg kun igjen det andre låret som skal tas i mars og armene som skal tas i april. Skal bli godt å bli helt ferdig med det 🙂

8 kommentarer
    1. Er det bare på lårene du har fjernet hud? jeg skal ta magen i Okt å kjenne eg grur meg enormt til det.. Dei sei det at d e vondere en å ta sjølve Gastric Bypass opperasjonen =S Men tar dem bare et lår om gangen? Ja ser den. Ej he store problem med å holde meg sjøl i ro blir gal av å ikke kunne røre på mej =P men gler meg til eg er ferdig med alt!!

    2. Anonym: Det går veldig bra med meg 🙂
      Mye mindre vondt enn jeg trodde! Var oppe og gikk med en gang! Men halta litt i en ukes tid. Slutta med smertestillende dagen etter 🙂 Men man må være forsiktig og holde seg mest i ro! Jeg sliter litt med det 😉

    3. Heisann 🙂 jeg lure på hvordan det går med deg etter opperasjonen. Jeg skal ta samme opperasjon etter min slankeopperasjon i 2009. Å grur meg veldig. Hvordan er du i forma å klarer du å gå?

    4. Hvor blir arrene sittende etter en lår plastikk?
      Håper du slipper unna smertene da…tok bukplastikk for noen år siden selv så vet hvordan det er.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg