Torsdag 26. april

Tiddelidu….

Sit no her og glor da!

Skulle egentlig ha støvsugd og fiksa med masse klær, meeeeen med nyopererte armer så funker jo det jævla dårlig!

Prøvde meg på kjøkkenplanlegger’n på Ikea, men jeg er for BLOND til å skjønne en dritt av sånt!

HJEEEEELP!!!!

Fikk nettopp melding av Henriette (stemoren til Markus) at Markus ikke kommer til meg i dag. Han hadde hatt en uhell på skolen i dag når han spilte fotball med et sugerør i munnen og fikk en ball midt i ansiktet… 🙁 Han måtte lit legen som sendte han videre til øre, nese hals spesialist på sykehuset!  Stakkars lille baby’n min 🙁 Mest sannsynlig så gjør de ikke noe med det!  Men det gjør vist veldig vondt! Jeg får vite mer seinere når de er ferdig hos legen! Gudskjelov ser jeg han i morra da 🙂 Og jeg er sykemeldt hele helga så jeg får masse tid sammen med han!

Ellers så er det ufattelig kjedelig her i dag…. ikke en dritt å finne på! Jeg skrev som status på facebook istad at:

JEG ER SELSKAPSSYK!!!
Noen som vil komme på sykebesøk til meg i dag????
Kake tas imot med takk ♥

Og vips fikk jeg melding av Marianne at hun ville ta seg en tur etter klokka 17 og ha med eplekake 😀 DÆVEN DØTTE!!! Jeg er heldig!!!

 

Ellers ikke noe nytt! Sett Hotel Cæsar på veb tv og drukket kaffelatte! Vurderer å sette på boksen og se om det er noe givende som skjer der… Eller om det bare er det STYGGE trynet til Breivik. Jeg er så MØKK lei av den mannen! ÆSJ ÆSJ ÆSJ!!!

 

Kankje jeg skulle sniki meg bort til Ine og henta godteposen jeg satt igjen der i går 😉 (hvis hun ikke har spist den opp da) 😉

 

HURRAAAAA!!!!! Den vakke’e tom! 😀 😀 😀

Også hadde jeg fått Nemi i posten!

Dagen ble med et myyyyye bedre 🙂 *smiiil*

Skakk’e alltid så mye til 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg