Lappeteppe…

Ja, det er kroppen min jeg snakker om!

Etter 11 operasjoner så setter det sine spor.

Men forhpåentligvis er jeg ferdig nå!

Mulig jeg må justere litt på en liten dært på det ene låret. Det gnisser når jeg går!

Men men.. jeg tok bilde av den ene armen min i går.. Sekke bra ut vettu! Men håper resultatet blir bra 😀

 

Venter fremdeles på bildene på mailen som kirurgen tok FØR operasjonen. Jeg glemte selvfølgelg å ta dette selv 😉  Tenkte jeg skulle legge ut sånn før og etter bilde 😀

Får vel mase litt på de… Har sikkert glemt det!  Akkurat som de glemte å sende meg de sterke smertestillende tablettene  etter operasjonen 😉 hihi..

Men jeg er en tøffing, jeg trenger de faktisk ikke. Har vært sinnsykt heldig med alle operasjonene mine syns jeg.  Har hatt veldig lite vondt! 😀

Noe more grevinneheng!!!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg