GÅTUR fra Spikkis til Drammen…

I dag har jeg, Markus og Shanti vært SCHIKKELIG spreke 🙂

Vi har GÅTT hjemmefra og til Drammen!  Altså Spikkestad -Drammen!

Det er 1,6 mil det! Er helt inponert over oss jeg 😉

Markus hadde sparkesykkel da. Men likevel! Guttungen er bare 10 år! Og han klaga ikke! Ikke en eneste gang! 🙂

Hadde en liten pause på Gullaug der vi spiste en is 🙂

 

Eneste dumme var at jeg som fkk blemme under foten! 🙁


Mellom Engersand og Gullaug!


Markus leker troll 😉

 

Vi tok turen innom Turid (min svigermor) og venta på at Carina skulle bli ferdig på jobb.

 Så var vi en tur på Gulskogen senteret. Der tok vi middagen på Mækkær’n!

Fortjente det i dag syns jeg 😉

 

 

Nå er det L word og sofakos med min kjære 🙂

 

 

Tudeldu 😉

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg