Sminking av Johanne

I går hadde jeg en liten frøken på 13 år på besøk!

Hun har lenge ønsket seg en dag der jeg stylet og fikset henne og tok bilder 🙂

Så i går ble det en fotoshoot i solen 😉

Her er bildene 🙂

 

Modell: Johanne

Foto: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Makeup/hår: Tilde Cathrine Kjos (meg)

 


Slik så Johanne ut FØR jeg begynte! Nydelig jente!


Johanne var veldig flink på fotoshoot. Dette ligger tydeligvis for henne 🙂


Blomsterpiken…


Dukkelise i huset sitt 😉


Lille modellen 🙂


Crazy girl…


Dette var et av mine favoritter! Ser ut som hentet ut fra en skrekkfilm 😉

Lille Marylin Monroe 😉

 

ROCKA CHICK!!!

Babe!


Flinke jenta!


Jeg elsker sort hvit 🙂

Johanne hadde veldig lyst på røde øyne på et av bildene. Så da laget jeg et Twilight inspirert bilde 😉

4 kommentarer
    1. Digger bildene! :-))) Flink modell, og bildene ble bare rå kule! 🙂 Tilde du rocker!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg