Grisebesøk

I går kom Snipp på besøk!

Snipp er grisen vi hadde før. Men som min venn Jostein overtok!

Men siden Jostein skal til Amerika i 14 dager så skal jeg være grisemamma 😉

Snipp har blitt sååååå flink til å gå på doen sin 😀 FLINKE GRISEN!

Og ikke går han og hyler noe særlig heller! Godt Jostein har fått litt skikk på han!

Snipp har også fått en ball som man kan fylle godbiter inni. Så må han dytte den rundt også detter det små godbiter ut… Hihi.. Han er skikkelig søt når han gjør det der 😉


Kosestund på sofaen 🙂

 

 

 

I morgen er det bursdagsfest for Ine. 🙂 Det blir hageparty!

Og jeg har bakt brownies! 

Nammenammenamm!!! Gleder meg!

 

 

Og helt til slutt i dag så kom kjærsten min hjem med blomster hun hadde plukket på turen med Shanti 🙂

Koooooselig! <3ELSK<3

 

Tuddeldu! 🙂

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg