Harrytur med svigermor!

I går var jeg på svensketur med svigermor , Janne og Mette Line 🙂

Koooooselig!

Og tusenlappene fløy! Det skal være sikkert og vist 😉

Men det var nødvendig da.. Hadde ikke noe kjøtt og mat igjen fra forrige gang! Og nå har jeg handla inn til sommerferien også 😀

Vi tok Color Viking ferja til Strømstad. Så var det  på Nordby senteret, så, maximat også hjem 😀


Meg og svigermor 🙂

 


Skulle jeg hoppet av i svingen tro?? 😉

 


Her sitter dem og damper!                        Og her er jeg med mine ROSA fine lunger 😀


Kjøpte bilde til det nye kjøkkenet mitt! Jeg og Carina har en greie med gamle transportere 😉


Tilde skal KOOOOOOSE seg! 😀


Hatt veldig lyst til å prøve Yankee Candle. Hørt mye bra om det 😀 Det lukter jo bare såååååå godt!

 

 

 

1 kommentar
    1. Breezer er jo bare supergodt !! Og duftelys er noe av det beste jeg vet !! Dumt jeg bor så langt fra “grensa” . .

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg