JEG ELSKER JOBBEN MIN!!!!

Jeg må bare fortelle dere en ting!

Jeg ELSKER jobben min! 😀
(Og da mener jeg IKKE badevaktjobben)

Jeg ELSKER å sminke!
Jeg ELSKER å forvandle et ansikt!
Jeg ELSKER å se reaksjonen på menneskene jeg sminker!
Jeg ELSKER å få mennesker til å gløde av selvtillitt!
Jeg ELSKER å få andre til se bra ut!
Jeg ELSKER å få frem det beste i folk!
Jeg
ELSKER når folk sier: Kanke du bare flytte inn hos meg og style meg hver eneste dag?! 😉

ENDELIG har jeg funnet noe jeg virkelig trives med!
Noe jeg syns jeg får til!
Det styrker selvtilitten det skal jeg si dere 🙂

Og atpåtil så får jeg BETALT for det!
Kunne jo ikke vært bedre 😀 😀 😀 ? ? ?

Jeg unner alle mennesker å ha en jobb de trives med og føler at de mestrer 😀

*GLEDESROP*
Måtte bare dele dette med dere 😉 tihi

 

Syns denne sangen passet bra nå 😉


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg