VIL DU BLI SMINKET OG TATT BILDER AV?

Heisann alle jenter 🙂

Tenk deg bli sminket og stylet av en proff. Og få bilder av det etterpå! 🙂

Det er vel noe enhver jente har drømt om en gang i livet…

Være modell for en dag!

*Lei av det gamle kjedelige profilbildet ditt på facebook?

*Vil du overraske kjæresten med en bildeserie?

*Julegaver eller bursdagsgaver til familien?

*Gi en venninne et gavekort hun sent vil glemme?

 

Ja da har du kommet til rett sted! 😀


Jeg vil nemmelig gi akkurat DEG muligheten til å oppleve dette!

Jeg er utdanna og jobber som makeupartist og stylist.

Jeg er også utdanna frisør, så jeg kan fikse hår!

Jeg er ingen fotograf, men jeg kan ta bilder! Og jeg kan photoshop!

Jeg tar både bilder innendørs og utendørs!

Jeg tilbyr deg en pakke med sminke, styling, hår, fotografering og 10 ferdig redigerte bilder som jeg sender deg på mail for 1500 kr

Alt du trenger å gjøre er enten å sende meg en melding her på bloggen min, eller ta kontakt pr tlf på 93005800

Jeg holder til i Spikkestad like utenfor Drammen.

Gleder meg til å høre fra deg!

 

Hvis du vil se mer av hva jeg har sminket så kan du besøke hjemmesiden min på www.makeitup.no

8 kommentarer
    1. a: Man trenger ikke det “rette” utseende til å gjøre dette 😉 Jeg syns det er mye mer morro å jobbe med som ikke ser ut som modeller 🙂

    2. hadde jeg hatt rette utseende så 🙂 Hatt en “bli-ny-dag” og overrasket kjæresten med pene bilder 😉

    3. Hei hei! 🙂
      Hvordan går det ?
      Kan jeg spørre deg om en tjeneste?
      Stemme opp mitt innleggpå nettavisen n2p.no?
      Trykk på min url/blogg !
      Jeg vil også anbefalt å registrere deg du også.
      Jeg har fått utrolig mange lesere derfra med å både være i topplisten dems og få mine innlegg langt opp på forsiden!
      Takk, klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg