Sminking og fotoshoot med Julie

I dag har jeg hatt besøk av ei lekker frøken  som ville ha en fotoshoot med styling 😀

Nå har jeg sitti i MANGE timer å redigert på meg krampe i armen 😉 hehe…

Men slik ble bildene  iallefall 😉

 

Modell: Julie Tande Karlsen

Foto: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Makeup/hår: Tilde Cathrine Kjos (meg)


                                         FØR                                      ETTER                           


Sort hvit med litt farger 😉


Jeg syns hun ligner litt på Hilde Lyrån jeg  asså 😉


Dette er et av mine yndlinger


Hottere dame skal du lete lenge etter 😉


Legg merke til den nysgjerrige pusen 😉

 

 

 

Vil bare minne om at jeg gjør oppdrag med at jeg sminker, styler hår, fotograferer og fikser 10 bilder i photoshop for kr 1500.

Så hvis noen har lyst, så ta kontakt!

8 kommentarer

Siste innlegg