Amanda på fotoshoot!

På mandag hadde jeg besøk av ei nydelig jente som heter Amanda 😀

Hun skulle få en makeover med fotoshoot 😉

Hun var superflink 🙂 Reine modellen!

Ingen kan vel tro at denne jenta kun er 12 år? 😉

 

TOP MODEL neste sier jeg 😉

 

Modell: Amanda Bråten

Foto: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Makeup/hår: Tilde Cathrine Kjos (meg)

 


                  FØR                                                              ETTER

 

Hva syns dere?

 

 

Minner igjen om at jeg tar på meg oppdrag hvor jeg sminker, fikser hår, fotograferer og redigerer 10 bilder til kr 1500 🙂

Bare si fra så setter jeg av en drømme dag til akkurat DEG! 😀

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Hørtes veldig fristende ut 🙂 Men er ikke akkurat flyttbar til Røyken for øyeblikket :0
      Men over til modellen din, så var hun utrolig nydelig! Fin og sterk sminke!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg