SKEIVE DAGER!!!

Som sikkert ikke alle vet så er det skeive dager i Oslo denne uken!

Og i går åpnet Pride Park!

Der var jeg og Marion! 

Det er så deilig å være i Oslo disse dagene, jeg føler meg så hjemme 🙂

Vi møtte kusine Karina og homsa mi Marius.

Jeg og Marion skulle overnatte hos ei venninne av hu i gamlebyen.  Og siden det var laget et arangement for ungdom på utestedet SO den kvelden ble likesågodt Karina med oss ut. Vi hadde det veldig hyggelig! Spiste junkfood og koste oss 🙂

 


Her sitter vi på hverandaen til Kristin i gamlebyen! Meg, Carina og Marion!


Her har vi prinsessa vår Marius! 😉


Marion har verdens KULESTE T-skjorte! Og verdens villeste blikk 😉

Junkfood funker fint som frokost i solen!              I’m feeling very Shane to day 😉

 

 

 

I morgen skal jeg og Carina og Pia ut.

SKEIV HELG!

Vi skal ligge på hotel fra fredag til søndag 🙂 Gleeeeeder meg!

I morgen skal vi på show på Latter med Berit Bislett  og Ulla Hageby 😉

 

QUEENTASTIC – DET E SÅ GALE

Med Dean og Geir!

QUEENTASTIC ; “Det e så gale “

Gruppen Queentastic består av medlemmene Geir Lillejord og Dean Erik Andersen. De har begge jobbet i showbiz i en årrekke, og fikk sitt gjennombrudd med deltagelse i Norsk Melodi Grand Prix 2006, med låten “Absolutely Fabulous”, som kom på en 3.plass.

De siste årene har de hatt stor suksess med sommershowet “Allsang på kanten”, som spilles i Kragerø og Oslo.

Queentastic kickstarter sommeren i år på Latter med deres nye show “Det e så gale”. Showet er bygd opp med morsomme tekster, god musikk og heftige dansenummere. Essensen i showet er rett og slett HUMOR!! Vi får besøk av bl.a annet superblogger Berit Bislett og hennes venninne Gitte Fisse Jensen, Norges nye stand-up yndling Ulla Hageby, det blir hysteriske parodier av kjente artister som Tooji, Loreen, Lady Gaga, Rihanna, Adele m.m.

Etter Latter fortsetter Queentastic i Kragerø med premiere 9.juli med sommershowet “Allsang på kanten 3; To herrer med utlagt sjarm, og damene på slep”.

Hjertelig velkommen til en hysterisk aften på Latter 29.juni og 30.juni =)

Klem fra Dean&Geir

 

På lørdag skal vi tusle litt i Pride Park og se på paraden 🙂 Alltid like morro!

 

Blogger mer når helgen er slutt 🙂

 

Tuddeldu…

~Tilde~

 
 
 
 
 
 
4 kommentarer
    1. Jeg var der for første gang i fjor, jeg har aldri følt meg mer hjemme før enn det jeg gjorde der!

    2. Jeg skal til Oslo både i morgen og på lørdag! Var der i fjor også, og stemningen er helt fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg