tja….

Hva skal jeg skrive for noe lurt nå da tro???

 

Egentlig ikke skjedd så mye spennende i dag.

Laga hjemmelaga fiskegrateng til middag 😀 Det er digg det!

 

I morgen skal jeg feire bursdagen til Markus.

Han blir 11 år den 20. Men siden han er hos pappa’n sin den helgen så skal vi feire i morgen.

Blir ike så mange da… Var noen som ikke kunne komme.

Men de som kommer er Mamma og pappa, Per, Turid, Caroline og kusine Karina 🙂

Så vi blir 9 stykker til sammen 🙂

 

På lørdag skal jeg prøvesminke brud 🙂 Det blir jo spennnende 🙂

 

 

I går øvelseskjørte jeg masse med Carina igjen 😀

Har blitt ganske flink nå syns jeg 😀  Føler at jeg får til startinga ganske bra.  Clutchinga går helt greit 🙂 Blir selvfølgelig litt kenguru av og til, også kvæler jeg motoren noen ganger. Men Carina syns jeg er flink 😀 Det er MORRO!!!

 

Også har jeg fått vongnkortet til Bobla mi 😀

STAS!!!

 

 

Tuddelduuuu…..

 

~TILDE~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg