Jeg vant modellkonkurransen :)

På facebook er jeg med i en grubbe som heter “Showrooms for modeller og fotografer”

Der kan man legge ut bilder og få andres mening om de 🙂

For en stund tilbake hadde de en konkurranse hvor modellene skulle sende inn et bidrag med tre forkjellige bilder, men i samme tema 🙂

 

Jeg sendte inn noen av de fineste bildene jeg har av meg og Carina og kalte temaet for

                                               “LESBISK KJÆRLIGHET”

                   

 

 

 

 

 

Og vet dere hva?? Jeg VANT!!! 😀 

Bare se her 🙂

 

 

Premien er en fotoshoot med full styling og makeup 😀

Skal bli så utrolig morro og for en gang skyld IKKE sminke seg selv 😉

Gleder meg!

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg