ÆÆÆÆÆWWW!!!!!

DONORKROPP ØNSKES!!!

 

Er’e ikke ryggen, så er det nakken…

Jeg er så LEI av å ha vondt i kroppen min!

Tror det er alderen som tynger jeg ass….

 

Jeg var ute med bikkja til morran, også strakk jeg meg.

VIPS så bare låste det seg i nakken min!  Ååååååååååååhhhhh….

Irriterende asså!

 

Vært på jobb i dag! UTEN Yanis… 🙁

Men hadde med meg Pia og Monica 🙂

Det var kos 🙂  Vi bada 🙂 HELT alene i svømmehallen! Og musikken på full pupp 🙂

 

Nå sitter jeg hjemme og syntes igrunn litt synd på meg selv! VONDT I NAKKEN!

Carina lager middag 🙂 Vok 🙂 Blir godt!

Også har  hun lovt meg å kna meg litt etterpå!

Gleder meg!

 

 

~Tilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg