FOTOSHOOT “Steampunk”

I dag har jeg vært på fotoshoot!

Er litt rart og være modell for tiden syns jeg!

Føler meg ikke helt komfortabel!

Men dette var forslaget til ei venninne, og jeg skulle også sminke henne 🙂

Vi hadde utgangspungtet i Steampunk stilen. Men det ble vel egentlig litt mer vår egen vri på den ;);)

Bildene ble tatt på Gilhus, like ved Drammen.

Og fotografen var mannen til Ann-Katrin.

 

Modeller: Tilde Cathrine Kjos (meg) og Ann-Katrin Toresen

Foto: Per Ole Toresen

Makeup/hår/styling: Tilde Cathrine Kjos (meg)







 



Vakre Ann-Katrin 🙂

3 kommentarer
    1. Wow, tusen takk for en flott og minnerik dag Cathrine! Dette var kjempe moro og jeg er SÅ fornøyd med sminkingen. Var nesten vemodig å fjerne sminken på kvelden.
      Vi ses snuppa!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg