FOTOSHOOT “Høstkvinnen”

Dette har jeg virkelig gledet meg til å vise dere 😀

Har jobba som en helt i photoshop de siste dagene for å bli ferdig!

Jeg er rett og slett DRITSTOLT av disse bildene!

Har hatt et lite prosjekt gående en stund. Egentlig i flere år, men har aldri fått somla meg til å få gjort det!

Greia var at jeg ville ha et høstfotoshoot! Og modellen jeg skulle ta bilder av skulle ha skikkelig oransjt hår. Ikke sånn farga rødt, men naturlig gulrot 😀

Jeg lette lenge etter denne jenta som skulle passe perfekt til denne photoshooten. Satte inn “annonser” på facebook og greier!  Mange svarte meg, men ingen var “perfekte” nok! Ikke sånn jeg hadde sett for meg.

Pluttselig en dag ringer bestis og roper ut i tlf ”  Jeg har funnet den perfekte modellen til deg. Og jeg fortalte henne om deg og fikk tlf nummeret hennes! Det var sååååå flaut asså!”

LYKKE tenkte jeg!!!

 

Mandag 1 oktober møtte jeg Mia i Drammen! Hun kom helt fra Hønefoss for å være modellen min 😀

Hun var rett og slett helt perfekt!

 

Jeg sminket henne, krøllet håret hennes og tok på henne den grusomme oransje 70 tallskjolen min (som er så stygg at den blir kul)  Og VIPS så ble det dette!!!

Jeg er ingen fotograf, den tittelen kommer jeg aldri til å få. Men akkurat disse bildene syns jeg at jeg fikk SINNSYKT  bra til om jeg må si det selv. 

Og SJEKK den fantastisk nydelige modellen! Kunne jo ikke blitt bedre 😀

TUUUUUUUUSEN takk Mia Beyer-Olsen som stilte opp som høstmodell for meg 😀

 

Modell: Mia Beyer-Olsen

Foto: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Makeup/hår/styling: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Møtebooker: Frøydis Kvalsvik

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg