Nå er’a snart ferdig!

Ja, i dag la jeg siste hånda på verket! Eller flekken for å si det rett! 😉

Og da snakker jeg KUMØNSTER på bilen min 🙂

Har brukt mange dager på å sette på disse kuflekkene. Det var fillær’n ikke enkelt! Det er helt umulig og få glatt. Og vertfall der det er runde former. Og siden bilen min er en boble så er den jo nesten en hel runding 😉

Men men, det ble som det ble!

I morgen skal jeg sette på øyevippene. 🙂 GLEDER MEG!  Da blir hu så søøøøøøøt!

Og da skal jeg ta masse bilder!  Gleder meg til å vise dere 😀

Men jeg har gjort mer enn å sette på kumønster i dag. Jeg har vært på Biltema og kjøpt vindusvask, antiduggmiddel,felgvask, stålbørste og lakk spraylakk til felgene 🙂

De ble kjempefine!!!


Slik så dekket ut… Ikke pent..

Makering…. KJEEEEEDELIG!

WOOOILAAA… Se så fint det ble 😀

Også på med dekselet 😀

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg