JULEN 2012

Nå har det vært lite med blogging!

Jeg har rett og slett ikke hatt tid! Vært familieselskaper hver eneste dag helt siden lille julaften!

Jeg må si jeg gleder meg til i morgen. Da skal jeg gjøre absolutt ingenting! 😀 Kun sitte i pysjbuksa 😉

 

Men til tross for alle selskaper har jeg hatt en fin jul 😀 Og jeg fikk SINNSYKT masse pakker!

Jeg har tydeligvis vært veeeeeeeeldig snill i år 😀

Julaften feiret vi hos broren min 😀 Han hadde laga nyydelig ribbe middag 😀

 

Noe av det jeg fikk var:

  • Moccamaster                                   
  • Knivstativ med kniver
  • Laptop
  • Kaffe
  • Sengetøy
  • Pynteputer
  • Rød tekanne
  • Lue
  • Telefonrør
  • Skilt
  • Pyntekrans
  • Honningkrukke
  • Foundation
  • Gavekort
  • Ku mugge
  • Ku pynteting
  • Penger
  • Glassopp
  • Røde glass
  • Medlemskap i FOD
  • Klokke
  • Duk
  • Skrapelodd
  • Dusjsåpe
  • Bestikk
  • Bilderamme

 

Seeeee så kul a 😉


Meg og lillegutten min 😀

Meg og Pappa

Markus og Far

Markus koser Mommo


Pakkeeeeeeeeeer!!!

 
 Kosemoseoverdose

 

6 kommentarer
    1. Så fin feiring dere hadde, også masse pakker du fikk. Er egentlig nysgjerrig pá hvordan de ser ut 😉 Men det er nok slitsomt å måtte ta bilder av alle gavene og så å vise dem fram her på bloggen din 😉 Faren din ser veldig ung ut for alderen sin syns jeg. Ment som kompliment 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg