ÅY….Har vist kjøpt meg ny bil jeg…

Kjøpte vist bilen til naboen i går jeg gitt 😉

Dagros er jo bare en sommerbil. Og jeg trenger jo egentlig en helårsbil!

Men Dagros vil alltid være hjertebarnet mitt 😉 hihi..

 

 

Nå er jeg veldig i tvil om hva den nye bilen min skal hete!

Noen som har noen forlag?

Det er en jente og hun er grønn!

Har tenkt å male blomster på henne til sommeren 😀

Litt hippietralle 😉

 

Noen av navnene jeg har tenkt på er:

 

Rutta

Hjørdis

Nutta

Vigdis

 

 

Det er viktig at navnet er litt stygt. 😉

 

 

Forslag enyone???

 

Fine hesten 😀

 

 



 

 

6 kommentarer
    1. Veldig fin bil, også veldig praktiskt å ha. Lurt å ha to biler også generelt. Hvis du og Carina begge har lappen, så er det også lettere å komme seg på forskjellige avtaler om det ville kommet opp noe. 🙂 Smart Valg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg