Fotoshoot NOSTALGI

I dag har jeg vært hos en utrolig dyktig fotograf som heter Tove Landberg.

Hun holder til i Asker og brenner virkelig for det hun driver med!

Jeg skal også begynne å jobbe sammen med henne som makeupartist!

Noe jeg gleder meg masse til!

Jeg og Tove fikk en veldig god kjemi 🙂

 

Her er noen av de fantastiske bildene hun tok av meg i dag 🙂 Skjønner nesten ikke at det er meg jeg 😉

Det er kun brukt naturlig lys 🙂

 

 

 

Har du lyst på flotte bilder av deg selv? Med makeupartist (meg) som styler deg??

Da kan du enten kontakte meg her på bloggen eller kontakte fotograf Tove Landberg på tlf 480 44 165

 

Ta gjerne en titt på bloggen hennes TCL FOTO

 

Modell: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Foto: Tove Landberg

Retusj: Tove Landberg

Makeup: Tilde Cathrine Kjos (meg)

 

 



 

Hva syns dere om bildene???

 

Flere kommer ettervert som jeg får de 🙂

 

 

 



 

 



 

 

11 kommentarer

Siste innlegg