Fotoshoot “PINK DREAM”

I går dro jeg til fotografen min Tove og hadde masse morsom fotoshoot!

Vi lekte sammen hele kvelden, og tok utrolige mange fine bilder 🙂

Og siden jeg skulle sminke for henne dagen etterpå så overnatta jeg likesågodt 😀

 

Vi tok to forskjellige bildetyper.

Det ene er hemmelig 😉  Det skal nemlig på utstilling 😉

 

Og den andre fotoshooten kalte vi PINK DREAM!

Det ble jo nesten så overdådig søtt at  man kan få hull i tenna 😉 hihi…

 

Hvis du vil ha tøffe bilder av deg selv med kul sminke og noen stilige klær eller kostymer så kan du ta kontakt med meg eller Tove.

TOVE: Tlf: 48044165  Mail: [email protected]

MEG: Tlf: 93005800 Mail: [email protected]

Vi holder til i Asker.

Jeg sminker og styler. Og Tove tar bilder 🙂

Vi har også utrolig masse kule klær, parykker, sko og etc til utlån på fotoshoot 😀

Ta gjerne en titt på fotosiden til fotograf Tove Landberg TOVES FOTOBLOGG

Eller så kan du se på makeupsiden min MAKE IT UP

 

 

Modell: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Foto: Tove Landberg

Makeup/styling: Tilde Cathrine Kjos (meg)

 

 


21 kommentarer

Siste innlegg