Oslo helg!

I helgen hadde jeg og min kjære en kjærstehelg i Oslo!

Vi var der sammen med et vennepar 😀 Minna og Lene.

På fredag når vi anko hotellet hadde je bestilt en blomsteropsats til min kjære som sto å ventet på henne 🙂

Fordi jeg elsker henne så masse <3

 

Fredag kveld dro vi på Djengis Kahn og spiste gooooood mat! Yndlingstedet vårt!

Deretter var vi på Queentastick show på Elsker med Geir Lillejordet og Dean.

ELSKER DE TO DER!

 

Lørdagen ble brukt til å kikke litt rundt i byen og møte kusine Karina. Og vi oppdaget ved frokosten at vi sov på samme hotell som Erlend Bratland. LItt kult 🙂

Lørdag kveld var duket for litt party! Vi vorsa hos en kamerat at Lene. Hyggelige mennesker altså!

Deretter var vi ute på SO. Lesbested 🙂

 

Søndag skulle jeg rett til Tove for å jobbe.

Dette skal jeg skrive om i et nytt innlegg nå snart 😀

 

 

Tuddeldu ~Tilde~


Radar paret!

Blomster til min elskede 🙂

Det obligatoriske DO bildet 😉 Blitt kjennemerke mitt det nå 😉

Kose sjæsten min sin…

 

Ingen lager duckface som meg! Vil du shjusse Dolly??

Syns jeg hadde litt kul metallick blå øyenskygge!

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hihi, så søte bilder 🙂 Digger bloggen din. Ser du er glad i rødt. Var veldig kult 🙂 Elsker designet.
      Håper du tar en tur innom min, å sier hva du syns om den.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg