JEG FIKK LAPPEN!!!!!

HURRAAAAAAAAAAAAA!!!

 Jeg besto oppkjøringa 😀

Etter mye skjelving, nerver, hjertebank, og en nesten søvløs natt så KLARTE jeg det!

Ååååh… jeg er så STOLT av meg selv!

Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke ta lappen!

Jeg turte ikke!

Jeg  blei stressa bare av tanken på gassig, giring, bremsing, clutching, lyskryss, trafikkskilt, trafikkregler og alle andre tig!n

Jeg var HEEEEELT sikker på at det kom jeg aaaaaldri til å klare!

 

Men jodda 😀 Hehe…

For et halvt år siden hadde jeg aldri sitti i en bil før! Eller, jeg hadde kjørt en automat bittelitt, men det var driiiitskummelt)

Og da jeg bestemte meg for å ta lappen, så skulle jeg VERTFALL ikke kjøre om vinteren! Derfor jeg kjøpte meg Dagros som er kun sommerbil!

Og her sitte jeg da! Med lappen! Og har kjørt opp på VINTEREN! 😀

Nei og nei, dette er morro altså 😉

 

 

 

Dette må feires 😀

 

 

3 kommentarer
    1. Gratulerer så mye! 🙂 Jeg er 23 år og har ikke lappen enda. Blir så sykt stressa av å tenke på akkurat det du skrev!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg