VINN en FOTOSHOOT med full styling!

Vil DU vinne en fotoshoot med full makeup, klær, hår og styling??

Ja da har du kommet til rett sted 😀

 

Nå har nemlig DU muligheten tl å vinne dette til en verdi av 3500 kr.

 

Jeg er utdanna makeupartist og jobber sammen med en fotograf Tove Landberg!

Og vi har lyst til å gi bort en fotohoot til en helig person 🙂

Fotoshooten finner sted i Asker, like utenfor Oslo.

 

Eneste du trenger å gjøre er å dele dette innlegget på bloggen din og på facebook og sende meg en melding om hvorfor akkurat DU skal vinne dette 😀

Du må også gå inn på facebook siden vår TC foto & styling og like den:D

Siden finner du HER

Trekningen blir gjort 1.april!   (Og nei det er ikke aprilsnarr)

 

 

Her er et lite utvalg av noe av det vi har gjort 🙂

 



 

 



 

 


19 kommentarer
    1. Silje? Har du likt oss og delt konkurransen på facebook?
      Isåfall, hva heter du til etternavn?
      Jeg må skrive deg opp i trekningslista 🙂
      Tilde

    2. Ønsker å vinne fordi jeg fler jeg har forfalt helt etter jeg fikk barn. Vært mye inn og ut av sykeshus, og jeg klarer bare ikke å ta tak i meg selv å gjøre meg fin lengre. Og det synes jeg er litt trist.. så trenger veldig inspirasjon 🙂

    3. Jeg har likt siden deres og delt den videre på FB, jeg har ikke blogg så får ikke delt der.. Jeg vil gjerne vinne dette da jeg har gått igjennom en stor livsstilendring de siste mnd`ene og gått ned maaaange kg 😀 Hadde hvert utrolig deilig med en liten oppfriskende dag med bare slappe av å kosen ved å bli stylet og fiksa opp, uten å tenke på det vanlige i hverdagen 🙂
      Velg meeeeeg 😀 Ha en super knall påske <3

    4. Det hadde vore noko det!!! Etter store forandringer kunne det ha vore så flott!!!!

    5. Ok, jeg melder meg på konkurransen. For å vokse så må man jo trå litt utenfor komfor sonen også. Jeg er livredd for kamera når andre står bak det, samtidig så har jeg veldig lyst til å bli tatt bilde av av noen som er mer proffe enn meg og min mobil 😛 Jeg tok en slankeoperasjon i 2005 og har mistet en del kilo siden det, men når jeg ser meg selv i speilen så ser jeg fremdeles den stygge, feite jenta. Det å ha noen bilder som kan vise meg at jeg også kan være vakker kan kanskje hjelpe litt på selvtillitten.

    6. det dere ber om har jeg gjort!
      rå kule bilder, dette hadde vært gøy å vinne!
      men tviler det bil meg har aldri vunnet noe men det er no typisk min flaks men klar man vet aldri vis man ikke prøver så ja jeg gir det en sjanse! håper jeg hører fra dere bare skrive meg meling på siden min er veldig lite på min mail:)

    7. Hei, jeg har vært på fotoshoot oss deg før og det var en opplevelse jeg gjerne vil oppleve igjen. For første gang kunne jeg føle meg pen, og ha god selvtilitt for noen timer. Du er super flink, og du gjorde meg en stor tjeneste. Jeg ser tilbake på bildene, som noe godt. Det var en bra dag for meg 🙂 vil gjerne vinne! det hadde vært en stor gave om jeg fikk lov <3 Må den beste vinne :) innlegg på bloggen min : http://kaah.blogg.no/1363555188_vinn_photoshoot_med_f.html

    8. Jeg vil gjerne få muligheten til å ta noen flere bilder med dere, når jeg vet hvor dyktige dere er 🙂 var første gangen for meg og for en opplevelse det var 🙂 etter å ha født to barn så er det gøy å kunne se at kroppen ikke har forfalt helt 🙂 hihi.. Var verdt å ta turen <3

    9. åååå jatakk gjerne. skal gjøre alt imorgen. er så trøtt etter jobb nå jeg må legge meg, men kommer dere til kr.sand da om jeg vinner?:)

    10. Har desverre ikke blogg, men skal like innlegget og siden!
      Har veldig lyst til å vinne dette! Jeg føler jeg aldri får noen fine bilder av meg, og at jeg alltid er så stygg på alle bilder.. Har veldig lyst å bli fornøyd med et bilde av meg for en gangs skyld. Og jeg synes denne muligheten var utrolig bra og spennende! Det virker utrolig gøy! Har også hatt en drøm om å en gang bli en modell! Har meldt meg på en konkurranse før men vant ikke..
      Som sagt så har jeg VELDIG lyst å være med!
      Elsker bloggen din!!
      [email protected]

    11. så flinke dere er <3
      dette hadde vært gøy å vinne, da jeg har gått gravid i joggebukse, hjemme i mammaperm i joggebukser og nå i jobb i kjedelige arbeidsklær. Hadde vært moro å bli stylet og få tatt noen fantastiske og proffe bilder til stueveggen og til bloggen 😀
      liker siden deres på facebook, som Carina Chanel
      [email protected]

    12. Skulle veldig gjerne vunnet denne:-) har brukt det siste året på å forandre livsstilen til det bedre, og 25 kg er borte:-) hadde vært så kult å få en makeover og bilder av den nye og forbedrede utgaven av meg selv♡

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg