Carinas nye bil!

Etter at Carina vraka bilen sin har  hun vært på utkikk etter en ny bil!

Og i dag kjøpte hu en Pysjå 307 stasjonsvogn 😀 (jada jeg vet at det ikke skrives sånn, men det er mye søtere sånn)

JEG kjørte til Tønsberg  der hun skulle se på den!

Vi hadde også med pappa! Han er gammel bruktbilselger 😉  

Mens Carina og pappa var og så på og prøvde bil var jeg og kusine Karina og kjøpte Sushi.

og JEG spiste masse 🙂 Utroooooooooooolig!

Jeg har begynt å like det! Men jeg  holder meg til scampi 😉

 

 

 

Møtte også en gamel kjenning på Liertoppen i dag! 🙂

Var hyggelig å se henne igjen!

Og hyggelig å høre at hun hadde tenkt på meg 🙂

Har jo tenkt på henne også!

 

 

Her er forretsen bilen til Carina 🙂

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Kjære blogger! Vi vil gjerne gi deg et gavekort på 50 kroner hos CDON.com om du kan svare på 8 korte spørsmål om netthandel. Om du er interessert i å være med i undersøkelsen vår, gå til vår nettside og registrer deg så fort som mulig. Alle som registrerer seg får et gratis gavekort på 50 kroner. Vi ser frem til å høre fra deg!

    2. Hei kjære blogger! Vi vil gjerne gi deg 50 kroner gratis gavekort på CDON.com for å høre din mening om netthandel. For få gavekortet, er alt du trenger å gjøre å klikke deg inn på våre sider og registrere din interesse nå. Vi ser frem til å høre fra deg!

    3. hei på deg! Ville bare si at du har en flott blogg! Kanskje jeg skal bli fast leser?? 🙂 Ha en flott dag<3!! Hilsen Nina!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg